piątek, 27 lipca 2012









Piękny, mglisty poranek


Zenit e, film Rossmann 200

25 komentarzy:

  1. wow, chyba zakochałam się w tych zdjęciach ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. W takie poranki uwielbiam przesiadywać z kubkiem kakao na parapecie i wypatrywać cienia życia za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi sie taki poranek, by móc sie zatrzymać i pobyć.
    Pieknie zatrzymane chwile i gra porannych promieni słońca, szczególnie na ostatnim zdjęciu. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! O której wstałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam to była piąta ;) Obudziłam się, zobaczyłam mgły za oknem i już nie było odwrotu :)

      Usuń
    2. wcale się nie dziwię:)jak tylko kupię kliszę poranne celebracje staną się jeszcze piękniejsze:)
      kocham blask jutrzenki!

      Usuń
  5. Nigdy nie mogę się zmobilizować, żeby wstać wcześniej, a jest co fotografować wtedy :)!
    Promienie na ostatnim świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha rozumiem :) ja mam o tyle łatwiej, że nigdy nie mam problemu z wczesnym wstawaniem :)

      Usuń
  6. Zawsze chciałam tak uwiecznić poranną mgłę z rześkimi promieniami słońca... ależ nigdy w odpowiedniej chwili nie miałam aparatu, cieszę się więc , że mogę chociaż na Twe kadry tego typu popatrzeć i cieszyć się na te piekne widoczki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic straconego, teraz tylko częściej zabieraj aparat ze sobą :)

      Usuń
  7. też mam tak czasami, że wstaję nad ranem i są tak cudne widoki, że nie mogę się oprzeć i wychodzę robić zdjęcia. kocham mgły!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna ta mgła! Warto było wstać wcześnie!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham takie mgliste poranki!
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę śliczny mglisty poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poranki są urokliwe. Nie mogę się doczekać wyjazdu nad morze i tych poranków na plaży.

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam okazję przemykać się wśród mgieł, jednak wieczorem, gdy barwne jeszcze niebo wieczorne i ciepło wieczorne, w dodatku przyjemnie patrzy mi się na przedostatni budynek, lekko zmieniony w mej wyobraźni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, chciałabym na to trochę więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne. Szkoda trochę kabli energetycznych gdzieś na niebie, no ale na to nie mamy wpływu:) Ale mgła jest cudowna i pięknie udało Ci się uchwycić poranne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  15. podziwiam za ranne wstawanie, mnie chyba prościej byłoby nie spać całą noc czekając:) magiczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię takie blogi, jak Twój. Magia zdjęć!
    www.walka-o-dziecko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne!!
    Uwielbiam mgliste poranki.

    PS.Mam wrażenie, że znam z widzenia tę stodołę :) Czy to nad tym jeziorem, w którym na Twoich zdjęciach pływały łabędzie kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  18. takie poranki kojarzą mi się z wakacyjnymi dniami, kiedy wstawaliśmy o świcie i ruszaliśmy nad morze...

    OdpowiedzUsuń
  19. niepoprawnie się zachwycam.
    do znudzenia - JESTEŚ GENIALNA

    OdpowiedzUsuń
  20. teraz mam mobilizację, żeby wstać wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń