wtorek, 1 maja 2012

Maj!

INSTAX 210, FUJIFILM instax wide

18 komentarzy:

  1. ale cudne ! kocham majowe tulipany <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Instant love:))
    kolory i faktury na zdjeciu sa urzekajace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tak, ale jak trzymam w ręku zdjęcie i porównuję z tym na monitorze po zeskanowaniu to jednak to 'na żywo' bardziej mi się podoba...

      Usuń
  3. Moj skaner nie nadaje sie do polaroidow , cos tam nie gra, dlatego tak rzadko dodaje zdjecia.
    Masz racje, te " na zywo" zdecydowanie maja wiekszy urok.
    PS jestes zadowolona z instax 210? Zastanawiam sie nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie jestem zadowolona, mimo że nie robi kwadratowych zdjęć (to bardziej kojarzy się z polaroidem) Moim zdaniem jest to fajna zabawka i ma (w porównaniu do standardowych polaroidów) tanie wkłady (oraz 10szt w pudełku a nie 8)
      Jeśli chodzi o wady to dla mnie jedyną jest brak samowyzwalacza, ale może ktoś kto miał w rękach inne polaroidy znalazłby ich więcej.

      Usuń
    2. Rozumiem:)
      A lampa?, czytałam że nie da sie jej wyłączyć! Z Twoich zdjęć nie wynika żebyś miała z nia problem:))
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. A tak lampa, zauważyłam że ona strzela w pomieszczeniach chyba jak jest za mało światła,ale... zastanawiam się czy jeśli ustawi się na najjaśniejszą ekspozycję (bo są jasna,normalna i ciemna) to może wtedy się nie włącza. Nie próbowałam tego jednak bo zazwyczaj ustawiam na 'normal' i robię zdjęcia w dzień na dworze.

      Usuń
  4. Nice shot! I also have a tendency to shoot flowers with my Instax ;) They just turn out as such pretty items with this cam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy i wszystko kwitnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcie :)
    ech też chętnie pobawiłabym się instaxem albo jakimś polaroidem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pół roku zbierała się żeby go kupić, ale teraz nie żałuję, choć nie robię nim masowo zdjęć ;)

      Usuń
  7. kolory i klimat tego zdjęcia... powalające :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne tulipany... mój kot zaraz by je zjadł ze smakiem :(

    OdpowiedzUsuń