piątek, 9 grudnia 2011



9 komentarzy:

  1. jak tylko zobaczyłam pierwsze chciałam napisać "to moje najulubieńsze z Twoich zdjęć", ale zobaczyłam drugie... i teraz już wiem, że za każdym razem będziesz mnie zaskakiwać swoimi migawkami i pewnie wiele razy jeszcze tak pomyślę (;
    drugie wydaje mi się takie "miękkie". czym robione?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Mru :)
    Zdjęcia robiłam aparatem INSTAX, to w sumie polaroid, więc stąd efekt 'miękkości'. Od jakiegoś czasu chodziła za mną myśl żeby zobaczyć jak działa i jak to jest patrzeć jak pojawia się zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sila polaroida i Twoich dzisiejszyh zdjec jest porazajaca!!! Tworzycie zgrana pare:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zdjęcia z polaroida, są takie miękkie, a wybór krajobrazu sprawił, że mam wrażenie, że zdjęcia rozpływają się na moim monitorze. Czarujące.

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful, especialy the first one!

    OdpowiedzUsuń
  6. po prostu piękne, co tu dużo pisać. :)

    OdpowiedzUsuń