wtorek, 25 czerwca 2013




Zenit e, Kodak FarbWelt 200

26 komentarzy:

  1. mam słabość do koni. piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Konie to moja miłość więc trafiłaś w mój gust idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe!

    PS boje sie koni, zawet na odległości, co nie zmienia faktu, że mogłabym je podziwiać godzinami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, ja z kolei za mało się boję ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam konie na fotografiach. Są takie dostojne.


    Swoją drogą chyba wycofali ten film ze sprzedaży, bo od kilku miesięcy bezskutecznie usiłuję znaleźć. A byłam w kilku(nastu?) sklepach... Tak go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię ten film, dlatego zaczęłam szukać go na allegro, może też spróbuj?

      Usuń
  5. Piękne. Konie zachwycają spokojem i dostojnością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urodziwy koń - jeśli można tak o koniu powiedzieć. Przepiękne umaszczenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te kolory. właściwie to uwielbiam te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło! Też bardzo lubię tę kolorystykę :)

      Usuń
  8. Urocze są :) Jak się ze śniegiem komponują! Konie w barwach maskujących :)

    OdpowiedzUsuń