piątek, 4 stycznia 2013

Osobisty kalendarz na nowy rok i księżyc o poranku.

canon eos 300D

14 komentarzy:

  1. Ładny! Mój też powoli zaczynam zapełniać ważnymi dla mnie datami.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak kupuje kalendarz to zawsze zapominam go używać haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy kalendarz po pięciu latach przerwy więc mam nadzieje go wykorzystać na maksa.

      Usuń
  3. bardzo ładny kalendarz, ja też mam już swój ale już wiem, że bedzie mi brakowało miejsca na moje "notatki" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kalendarz, taki zawsze miło otwierać!
    Oby ten rok był dla Ciebie tak barwny jak te listki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam bardzo podobny:)tylko,trochę mało w nim miejsca na przemyślenia,rozważania..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie u mnie też aż tak dużo miejsca nie ma, ale przeznaczyłam kalendarz głównie na czyste informacje. Mam oddzielny notatnik z gumką na przemyślenia, cytaty i podobne rzeczy - noszę oba ;)

      Usuń
  6. mój już do mnie jedzie :) nigdy nie mogę zdecydować się na okładkę, bo wszystkie są takie piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kalendarz. :) Kiedyś miałam w podobnych kolorach, ale już nie mogę takiego znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja w tym roku zaczęłam prowadzić bardzo magiczny kalendarz 5 letni :D

    OdpowiedzUsuń
  9. the combination of the two pictures is lovely.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swój dostałam od teściowej i jest równie piękny jak Twój. Oby ten rok był tak piękny jak nasze kalendarze!

    udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń