czwartek, 13 grudnia 2012





Bardzo cichy i barwny las.

Canon eos 300 (film), Fujicolor 200

13 komentarzy:

  1. Aż u mnie się cicho zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  2. taki wczesno jesienny chyba :)
    Babeczki też się nadadzą do cookies day :)
    Mam nadzieję, że się przyłączysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc to były ostatnie cieplejsze dni jesieni.
      Skoro babeczki też przyjmiesz to nie mam wyjścia jak tylko znaleźć czas na pieczenie ;)

      Usuń
  3. Tam gdzie żyją dzikie stwory ? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie okolice. zdecydowanie moje klimaty. spacer po lesie bardzo odpręża. (:
    cudne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cichy las? Ja lubię gdy las utwierdza mnie w przekonaniu, że jest nieskończenie tajemniczy. Jak ta pieśń: http://www.youtube.com/watch?v=TG8xpIXbG3E

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie.
    Trzecie jest genialne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy świat, w którym teraz żyjesz jest lepszy od tamtego?

    Czuję ten zapach i słyszę delikatny ptasi śpiew...

    OdpowiedzUsuń