poniedziałek, 3 września 2012

Ewelina

Zenit e, film Rossmann 200

11 komentarzy:

  1. Taki letni, taki wakacyjny. Cholera.
    To już koniec.
    Choć jeszcze nie dla Ciebie, prawda?

    Piękny portret.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciepły i przyjemny dla oka. bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne, ciepłe światło. Co za obiektyw ma Twój Zenit, bo fajna płytka głębia ostrości wychodzi! (nie wiem, czy tak się mówi, że głębia ostrości jest "płytka", ale mam na myśli profesjonalnie rozmyte tło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Obiektyw to HELIOS-44-2, więc nic nadzwyczajnego :D

      Usuń
    2. mam ten sam obiektyw tylko używam go na Pentaxie. Bardzo go lubię, choc ciężko pracuje;)
      Przepiękny portret!!
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. ja też mam ten obiektyw, ale ma coraz większe problemy z ostrością. Nie wiem czy to wina obiektywu czy zabrudzonej matówki :(

      Usuń
  4. Mam dzisiaj dzień wynajdywania fajnych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo smaczne zdjęcia! wszystko to zenitem? podziwu godne.
    mnie nigdy tym wytworem radzieckiego przemysłu zbrojeniowego tak piękne nie wychodziły ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie wszystkie zdjęcia zrobione zostały Zenitem, ale większość.
      Używam go już o jakiegoś czasu, ale bywa też, że zdjęcia nie do końca wychodzą tak jakbym chciała :)

      Usuń
  6. lovely portrait! I love the way the sun light illuminates her eyes!

    OdpowiedzUsuń