sobota, 3 grudnia 2011











Kilka zdjęć, które zrobiłam pod koniec października.

9 komentarzy:

  1. Koniec października,a teraźniejszość mają wiele wspólnego;)
    Zdjęcie koni mnie urzekło,bez zbędnych słów-odwiedziny u Ciebie,to istna uczta dla oka!
    pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia odbieraja mowę...to z końmi jest przepiękne!!
    Okolica, w jakej mieszkasz ma tyle do zaoferowania...chciałabym choć na chwilę sie tam znaleść, i posiedzieć na pniu drzewa:)) jak ta modelka ze zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. To ciekawe uczucie, oglądać je teraz, kiedy za oknem jest ciemno i zimno... Ale na tym chyba własnie polega niezwykłość fotografii. (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie koni jest cudowne!
    Chłodne już światło jesienne pięknie jest pokazane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. beauty ♥!
    I think we love the same things... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDNE <3
    3 ostatnie zdjęcia - moje ulubione

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są Twoje zdjęcia;) Wszystkie.
    Na mnie działają kojąco;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, konie to najwdzięczniejsze fotografowane obiekty.

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno mnie tu nie było, a zdjęć dużo, jak miło ^^
    wszystkie są piękne, konie wyszły cudownie, a drugie to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń