poniedziałek, 11 kwietnia 2011






Wieje, pada. O rany, gdzie ta wiosna?

4 komentarze:

  1. Nie wiem właśnie ;/ znowu założyłam zimową kurtkę.

    Aaaa cudna poduszka. I co to za domek? (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten domek wydał mi się nadzwyczajny bo prowadzi do niego mostek,a zdjęcie zrobiłam z samochodu bo trochę bałam się podejść, żeby ktoś mnie nie pogonił :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Domek - niesamowity, w ogóle, takie miejsce. Cudnie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie jestem świetnym "podbudowywaczem" ludzkich samoświadomości, bo wcale nie byli megapewni siebie, a ja Karolinę Patrycję i Kubę poznałam na dosłowni godzinę przed rozpoczęciem sesji. Także pracowałam właściwie z obcymi osobami :))

    Uwielbiam takie domki i też bardzo często boję się, że ktoś mnie pogoni. Ach.

    OdpowiedzUsuń